Váš odborný a spolehlivý rádce       //       Kontakty       //        Archiv

Váš odborný a spolehlivý rádce

We.trade se úspěšně rozjel

21. 07. 2021 | Servis | 0 komentářů

We.trade se úspěšně rozjel

21. 07. 2021 | Servis | 0 komentářů

Od svého loňského startu v České republice vnáší digitální platforma we.trade jistotu do obchodování mezi firmami.

 

Na začátku letošního roku proběhla společná online konference bank, které v ČR we.trade nabízejí. V moderované diskusi vedené Michalou Hergetovou z České televize zástupci KB, ČS a ČSOB představili základní principy fungování platformy, vysvětlili, pro jaké firmy a v jakých situacích je we.trade užitečný atd. Představeny byly i první praktické zkušenosti firemních klientů a ukázka vlastní transakce. Záznam celé konference najdete na stránkách Komerční banky.

První Garantovaná platba na we.trade v České republice proběhla mezi klienty Komerční banky

Dodavatel se na Garantované platbě domluví při sjednávání obchodu s odběratelem, který zaručí provedení platby prostřednictvím své banky.

První transakce proběhla mezi společností Igepa velkoobchod papírem spol. s r.o., která byla dodavatelem, a tiskárnou v roli odběratele. Igepa poskytovala svému partnerovi delší než standardní splatnost faktur. Díky využití we.trade už odběratel nemusel předložit jako zajištění platby. Specialisté Trade Finance z Komerční banky totiž nabídli oběma klientům využití nového produktu Garantovaná platba.

Ta pomohla dodavateli garantovat delší odloženou splatnost až šest měsíců a odběrateli optimalizovat jeho cash flow. Oběma stranám tak odpadla kompletní administrativní zátěž, která by vyžadovala i jejich fyzickou přítomnost, což byl v současné situaci další benefit, stejně tak jako hlídání všech termínů přímo platformou we.trade.

Témata článku

Platební styk    //    Trendy

Související

Startup Cyrkl pomáhá s odpady (nejen) ve firmách

Startup Cyrkl pomáhá s odpady (nejen) ve firmách

Internetová platforma propojuje tuzemské firmy, obce, ale i fyzické osoby, které směňují suroviny, jež běžně končí na skládce. Zúčastnění tak šetří nejen své výrobní náklady, ale především planetu. Jak vysvětluje zakladatel projektu Cyril Klepek, Cyrkl je digitální...

pokračovat ve čtení
B2B marketing v době postcovidové

B2B marketing v době postcovidové

B2B (tedy business to business marketing) má svá specifika. Sice i pro něj platí základní definice, že se jedná o propagaci produktů a služeb, včetně reklamy či průzkumu trhu, jen v tomto případě na užší cílovou skupinu –  firmy. Také je třeba...

pokračovat ve čtení

0 komentářů

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *